top of page

REGULAMIN

                Regulamin sprzedaży internetowej sklepu internetowego Gent's Point www.gentspoint.pl

§ 1 Postanowienia ogólne
1.1 Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży przez Sklep internetowy, którego właścicielem jest JW Studio z siedzibą w al. Aleja Jana Pawła II 43A/37B, 01-001 Warszawa, NIP: 7123492211, Regun: 541509928, telefon 731-326-733, prowadząca sprzedaż kosmetyków, za pośrednictwem Internetu pod adresem URL: https://www.gentspoint.pl oraz świadczenia usług bezpłatnych.
1.2 Sklep działa na podstawie niniejszego regulaminu oraz obowiązującego prawa polskiego.
1.3 Zamawiający, zwany dalej "Klientem", akceptuje postanowienia regulaminu podczas składania zamówienia.
1.4 Sprzedaż obywa się za pośrednictwem Internetu, w formie umowy zawartej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Klientem, a sprzedającym, zwanym dalej Sprzedawcą.
1.5 Dokonywanie zakupów za pośrednictwem gentspoint.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
1.6 Klientem może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca konto poczty elektronicznej oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
1.7 Klient składając zamówienie przez Internet w sklepie gentspoint.pl, jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem i Polityką Prywatności. Nieznajomość regulaminu i Polityki Prywatności, nie zwalnia Klienta z przestrzegania zawartych w nim zasad i postanowień.
1.8 Sprzedający zobowiązuje się do rzetelnego i terminowego wykonania usługi sprzedaży, zgodnie z najlepszą posiadaną wiedzą i obowiązującymi w tym zakresie, przepisami prawa.

§ 2 Zamówienia
2.1 Zamówienia można składać poprzez stronę internetową sklepu gentspoint.pl 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
2.2 Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia, jest podanie dokładnych danych adresowych przez Klienta, a także podanie numeru telefonu i adresu e-mail, pod którym możliwy będzie kontakt Sprzedającego z Klientem.
2.3 W celu zawarcia Umowy sprzedaży Towaru na odległość poprzez Sklep Internetowy należy wejść na stronę internetową Sklepu, a następnie dokonać wyboru Towaru i złożyć Zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje.
2.4 Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie na podany adres e-mail. Potwierdzenie to jest jedynie informacją o przyjęciu zamówienia i nie stanowi akceptacji zamówienia.
2.5 Sprzedający zastrzega możliwość braku realizacji zamówienia, w przypadku, gdy dane podane przez Klienta podczas rejestracji, będą niezupełne (brak nazwiska, adresu, telefonu, bądź adresu mailowego), lub gdy dane podane przez Klienta są błędne lub nieprawdziwe.
2.6 Z chwilą skutecznego złożenia Zamówienia dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży.
2.7 Zamówienia detaliczne nie posiadają wartości minimalnej.
2.8 Minimum logistyczne w przypadku zamówień hurtowych to 300 PLN netto.
2.9 Faktury wystawiane są od razu po zrealizowaniu zamówienia. Klient wyraża zgodę na przesyłanie faktury VAT na adres poczty elektronicznej wskazany w zamówieniu.

§ 3 Zwroty i reklamacje
3.1 Opłaty za zwrot towaru (bezpośrednie koszty zwrotu produktów) w przypadku odstąpienia od umowy pokrywa Klient.
3.2 Kontakt ze Sprzedającym powinien nastąpić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki od Sprzedającego i wypełnienia formularzu zwrotu/wymiany.
3.3 Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym, kompletnym i nieużywanym, a wszelkie metki i opakowania muszą być nienaruszone.
3.4 Reklamacje dotyczące wad produktów należy zgłaszać niezwłocznie po ich stwierdzeniu.
3.5 Sprzedający nie przyjmuje przesyłek zamówionych produktów, odsyłanych za pobraniem na koszt Sprzedającego, bez wcześniejszego ustalenia zasad, co do zwrotu.
3.6 Opłaty za dostarczenie produktów w przypadku złożenia reklamacji pokrywa Sprzedający do wysokości najniższej opłaty pobieranej za dostarczenie produktów oferowanego przez Sprzedającego.
3.7 W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki za pobraniem, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów zwrotu przesyłki do Sprzedającego.
3.8 Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

§ 4 Płatności
4.1 Sklep oferuje różne formy płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy 24, tj. spółka PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym.
4.2 Zamówienie zostanie zrealizowane po potwierdzeniu dokonania płatności.
4.3 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany dostępnych form płatności.
4.4 Ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Koszty dostawy są podane osobno.

§ 5 Dostawa
5.1 Dostawa realizowana jest na obszarze Polski i następuje za pomocą firmy kurierskiej inPost oraz paczkomatu.
5.2 Koszty dostawy są podane na stronie sklepu i zależą od wybranej formy dostawy tj. dostawa kurierem inPost lub do paczkomatu inPost.
5.3 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany kosztów dostawy.
5.4 Termin realizacji złożonych zamówień wynosi 1-3 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na rachunku bankowym Sprzedawcy. Do dni roboczych nie są wliczane święta i dni ustawowo wolne od pracy.
5.5 W przypadku, gdy zamówiony produkt nie znajduje się na magazynie sklepu lub u dostawców sklepu, Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji w celu podjęcia ewentualnych rozmów, co do dalszej realizacji zamówienia.
5.6 W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki za pobraniem, Sprzedający zastrzega sobie prawdo do odstąpienia od umowy bez konieczności wcześniejszego wzywania Klienta do odebrania przesyłki.
5.7 Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, Klient powinien spisać protokół szkody z kurierem.

​§ 6 Odstąpienie od Umowy
6.1 Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres wskazany przez Sprzedawcę.
6.2 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
6.3 Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
6.4 Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów zapłacone przez Klienta przy zakupie Towarów, przy czym jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6.5 Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrac
any towar musi być kompletny, dotyczy to również opakowania (i nie może nosić śladów użytkowania). Nie dokonujemy wzrotu pieniędzy na konta zagraniczne. Tylko i wyłącznie na konta w Polskim banku.
6.6
 Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach określonych w art. 38 Ustawy, tj. w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k) zawartej w drodze aukcji publicznej;
l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 7 Ochrona danych osobowych
7.1 Sklep gwarantuje poufność danych osobowych Klienta i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ich ochrony.
7.2 Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych osobowych.
7.3 Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
7.4 Szegółowe zasady ochrony danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zostały zapisane Polityce Prywatności.

 
§ 8 Postanowienia końcowe
8.1 Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie sklepu internetowego gentspoint.pl.
8.2 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą opublikowania na stronie sklepu.
8.3 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
8.4 Wszelkie spory wynikłe z umowy zawartej pomiędzy Sklepem a Klientem będą rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny.
8.5 Wszystkie produkty prezentowane na stronie gentspoint.pl znajdują się na niej za zgodą i wiedzą właścicieli wzorów przemysłowych tychże wyrobów.

bottom of page